Předplaťte si náš zpravodaj a budete dostávat zprávy a nabídky.
Za každého nového předplatitele věnuje společnost Značení-max.cz 42 CZK na iniciativu 'Značení-max.cz podporuje'. Přečtěte si více.
Rolety, 850x2000 mm, Stojan
Cena vč. DPH
Podrobnosti o produktu
Typ:
Rolety
Šířka:
850 mm
Výška:
2000 mm
Tloušťka:
0,22 - 0,33 mm (220 - 330µ)
Způsob uchycení:
Stojan
Popis produktu
Prakticky všechny společnosti potřebují nějakou reklamu. Někdo mívá na fasádě budovy velké reklamní značení, které jasně a účinně sděluje, jaké produkty nebo služby jsou na prodej. Jiní použijí k zvýraznění prodejů nebo jiných speciálních nabídek jen malé značení v interiéru. Všechno toto značení však má v podstatě stejnou funkci – dělat reklamu a vytvářet zájem.
Při navrhování vlastního reklamního značení musíte uvážit text, barvu a tvar. Zda bude mít značení neztenčený účinek, záleží na celkovém dojmu.
Dalším typem reklamního značení je značení “Žádné reklamy. Děkuji.”.
Tady máte několik rad k navrhování reklamního značení.
Jestliže navrhujete reklamní značení, které se má objevit někde jinde, než v těsné blízkosti firmy, důležité je poskytnout doplňující informace. Jedním z možných příkladů je reklamní značení s vinylovým textem aplikované na vozidla. To by mělo obsahovat mimo jiné takové informace, jako webovou stránku, adresu nebo telefonní číslo, aby Vás lidé, kteří budou mít zájem, mohli kontaktovat.
Mnohé barvy bývají spojovány s určitými pocity. Červená je “varováním” a “výstrahou” a často se používá na reklamním značení uvádějícím neobyčejně nízké ceny. Například značení slevových akcí bývá často červené.
Obrázky často přitáhnou pozornost lidí více než text. Může být výhodné text a obrázky zkombinovat, aby bylo Vaše sdělení jasné a aby zároveň snadněji apelovalo jak na city, tak i na rozum potenciálních zákazníků.
Styl reklamního značení do značné míry závisí na tom, co Vaše společnost prodává. Značení pro lázně, pohřební službu nebo restauraci s rychlým občerstvením by mělo mít zcela jiné návrhy a styly.
Reklama je o tom, být viděn. To však neznamená, že by reklamní značení mělo být velké a křiklavé. Kampaně, které přilákaly nejvíce pozornosti, a tudíž byly vyhodnoceny jako nejúspěšnější, byly ty, v kterých text a obraz vyčníval nad mnohé jiné. Celé je to o vyčnívání, ne o křiklavosti.