Předplaťte si náš zpravodaj a budete dostávat zprávy a nabídky.
Za každého nového předplatitele věnuje společnost Značení-max.cz 42 CZK na iniciativu 'Značení-max.cz podporuje'. Přečtěte si více.
Barevný tisk plastových značek, 1000x500 mm, Šroub
Cena vč. DPH
Podrobnosti o produktu
Typ:
Barevný tisk plastových značek
Šířka:
1000 mm
Výška:
500 mm
Tloušťka:
3 mm
Způsob uchycení:
Šroub
Popis produktu
Prezentovat obchod nebo podnik označením obchodu je velmi důležité – dokonce je to prakticky nutnost. Na druhou stranu to, zda bude značení muset být velké a poutavé, nebo zda postačí jednoduché označení obchodu s názvem podniku na dveřích, určuje cílová skupina.
Při předávání sdělení je právě tak důležité co říkáte, jako jak to říkáte. To platí i pro označení obchodu, protože text je při předávání sdělení stejně důležitý jako barva a tvar. Takže při navrhování označení obchodu jsou tři důležité věci, které je potřeba mít na paměti především.
Značení umístěné u obchodu, například na fasádě, by mělo hned zpočátku jasně uvádět povahu obchodu. Jestliže jde například o obchod se starožitnostmi, možná, že dobré by bylo ozdobné písmo starého stylu na černém kovovém značení. Jestliže však jde o obchod s námořní tématikou, pak atmosféru obchodu zřejmě nejlépe podchytí vyobrazení provazu a symbolů moře.
Zejména u velkoformátového značení uvádějícího název obchodu je důležité, aby šlo o zřetelné značení viditelné z dálky. Zákazníkům pomáhá najít cestu do obchodu, ale především jim usnadňuje objevování obchodu a vzbuzuje v nich zájem o to, co nabízí.
Do kategorie “značení pro obchody” patří také značení umísťované dovnitř obchodu. Sem patří značení zdůrazňující konkrétní kategorie nebo oddělení. Ačkoli by také mělo odpovídat celkovému charakteru obchodu, důležité je navrhovat značení v souladu se sdělením, které má sdělovat. Například značení SLEVA bývá často červené, aby přitahovalo pozornost, a mívá obzvlášť zřetelný text.
Zamyslete se nad tím, co chcete, aby vaše značení na obchod sdělovalo – z hlediska textu, barvy i tvaru.